Saknad

Jag saknar honom. Som vanligt.
Jag vill att han ska vara här, hålla om mig och pussa på mig. För varje dag som går så hoppas jag på att han ska höra av sig. Men det händer inte.
Det gör så jävla ont. Jag vill inte känna smärtan längre, jag klarar inte av det längre.
Han finns alltid i mitt huvud. När jag är vaken och i mina drömmar. Jag drömmer bara om honom.
 
Jag gör allt bara värre. Kan inte sluta kolla på bilder som är på honom. Det känns som en jävla sten i bröstet när jag ser honom. 
Jag saknar hans röst, hans närhet, hans kyssar, sättet han tittade på mig. Jag saknar allt med honom. Jag vet inte hur jag ska klara mig igenom det här.
Jag klarar inte av att skriva mer. Jag håller på att bryta ihop helt just nu.
 
-
Say anything that could make this all okay.
Take away all of this emptiness I feel
'Cause I will never find another I may never find myself
I will never find another you

So I'll carry you with me in my dreams, my memory.
So I'll carry you with me you'll always be with me in my dreams,
my memory.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0