One Directon, Allmänt och Jocke

Just nu sitter jag i sängen, äter kladdkaka med glass och lyssnar på One Direction. Ska väl ta och kolla på Juno snart. (En underbar film)
Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade, åkte hem, legat i sängen, pratat med Jocke och chillat med familjen. Haha alla mina dagar ser ut så nästan, får hoppas att jag kommer in på en skola till hösten.
Imorgon ska jag iaf ringa um och boka tid, sen vet jag inte alls vad som händer. Kim kommer hem imorgon så kanske drar dit en stund och chillar fan vet jag lol. 
 
Jag har hoppat av gymnasiet för att jag verkligen inte pallade med Ullvi längre, sen så hade jag några små jävla omogna jävlar i klassen som jag ville slå in pannbenet på varje gång jag var i skolan.
Så ska förmodligen börja på folkhögskola i hösten, blir Forsa eller Fellingsbro och jag hoppas på att det blir Forsa. Det blir ca 30 mil ifrån allt jag har här i Västmanland men det blir nog bra ändå föroppningsvis.
Måste verkligen ta tag i det där personliga brevet så jag skicka in min ansökan snart. Ska nog skriva på det ikväll.
 
Jag saknar Jocke, önskar att han var hääääär och åt kladdkaka med mig, men det är han inte. Hahahhaa <3
Han betyder verkligen mycket för mig. Han gör så jag orkar med mitt liv, han gör mig så jävla lycklig.
Det känns fortfarande overkligt att vi har kontakt igen, ibland känns allt som en dröm. Men när jag inser att det inte är en dröm utan verklighet så känner jag den här glädjen jag inte har känt på flera veckor.
Jag är så jävla förälskad i honom.
 
 
Nu ska jag ta atarax och kolla filmen tror jag.
Hejdå.
 
"I'm in love with you, and all these little things."
    
-
 
 
(Bilderna blir större om ni trycker på dem)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0