10/02-2014

Hej. 

Idag var jag till skolan och skrev ut mig därifrån. Känns underbart att slippa tänka på det. Ska dock söka till folkhögskola till hösten så ska kolla runt och se vart jag vill/kan börja någonstans. 
Träffade Kim en stund efter och pratade lite om allt och inget. 
Efteråt så träffade jag upp Frida och Jennifer och de fick mig på helt andra tankar. 
Träffade även Hanna och Sanna när jag var till skolan. Längesedan jag träffade båda två. 

Det är alltid runt den här tiden ångesten är som värst, då alla tankar om den här personen kommer upp. Brukade ringa den här personen varje kväll när jag skulle ut och ta min natt cigg. Så allt känns helt fel nu när jag inte gör det. Saknar den här personen så jävla mycket. Så mycket att det gör ont. Fast jag är arg på den här personen. 
Jag är så jävla förstörd av allt. Insåg imorse att jag har lyckats gått ner ca 3 kilo på en vecka då min matlust har försvunnit nästan helt.Tvingar mig själv till att äta fast jag inte vill. 
Saker blir nog bra någon gång. Fast det gör så jävla ont inom mig. 

Imorgon ska jag in till käkkirurgin. Jag ska bli sövd, så jag är livrädd. Men det kommer nog bli bra när allt är över. Ska nog försöka sova då min ångest börjar bli starkare och trycka i mig lite mer atarax. 

Wish that we could be alone now 
If we could find some place to hide 
Make the last time just like the first time 
Push a button and rewind 
-
 
Lite bilder osv.
(Bilderna blir större om ni trycker på dem)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0