eh what

Detta år har verkligen varit uppochner.
I början av 2013 mådde jag asbra. 
Efter jag hade flyttat ut från Liil och Roger började jag efter ett tag inse vilket jävla misstag jag hade gjort. Försökte ta livet ett ax antal gånger. Men blev "räddad" alla gånger.  
Jag har nästan vart helt hemlös men har haft underbara vänner som har ställt upp för mig.
Tills Liil sa att jag fick flytta hem igen.
Annars så året varot helt ok.
Träffat Lina mer än förra än förra året. Jag har fått underbara vänner som betyder mycket för mig idag.
Har även tatuerat mig och piercade tungen, vilket inte Liil var så glad över haha men men.
Orkar inte skriva allt.
Lägger ut endel bilder som förklarar året lite.
 
             

Kommentarer
Postat av: hilda

fabulös!!

2013-12-29 @ 18:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0