Rubrik

Idag var jag till Hfs för första gången på 2,5 år typ.
Träffa Anna och två av mina kusiner.
Var iaf kul att åka dit.
Imorrn ska man iväg och handla med familjen.
Och det blir Tacos till mat.
Jag älskar Tacos av nån anledning, något jag kan äta hela tiden lol.
Så måste jag in förskaffa träpellets till mina bebisar. (Råttorna)
Lördag så ska jag träffa min man och min syster (Kinesen och Älon <3)
Kommer nog bli massa flumm som vanligt dåra.
Just nu så bloggar jag och lyssnar på musik medan Simon sover.
Ska nog kolla klart avsnittet på Desperate Housewives sen sova.
Såå får se om jag bloggar mer imorrn.
Herrå.

Två låtar jag gillar btw (:

Blue Foundation – Eyes On Fire

Takida – Haven Stay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0